Administrasjon og drift
Administrasjons- og driftsavdelingen har ansvaret for økonomi og personaloppfølging i Olympiatoppen, drift og vedlikehold av Toppidrettssenteret, fagoppfølging coaching, web, samarbeid med Olympiatoppens Sportshotell (Scandic), planlegging og gjennomføring av diverse samlinger og tiltak, og OLTs støtteordninger til særforbund.

Ingrid Aase Bahr - administrasjonssjef
Utdannelse: offentlig godkjent sykepleier, mellomfag idrett NIH, grunnfag ernæring fra UIO og grunnfag Child abuse and neglect fra University of Minneapolis. 1995-2000 deltager i KLINT - lederutdanning i OLT.
Erfaring: sykepleier på Oslo legevakt, ansatt i OLT siden 1995 som sykepleier (4 år), daglig leder (4 år), fagsjef (5 år) og administrasjonssjef fra 2009. 109 landskamper i volleyball.
Ansvarsområde: overordnet ansvar for økonomi, drift og personaloppfølging

Siw René Braaten Ytterdal - prosjektkoordinator
Utdanning: fem års utdanning ved Norges idrettshøgskole.
Erfaring: i Olympiatoppen siden 1989 som treningsveileder, felttester og leder av test og treningsavdelingen (2000-2007). Prosjektkoordinator fra 2007.
Ansvarsområde: planlegging og gjennomføring av diverse samlinger og tiltak i regi av Olympiatoppen som utøver-/trenersamlinger, OL-samlinger, personalsamlinger, prestasjonskonferansen og coachmøter. Bekledning til OL, Paralympics og Olympiatoppen. Koordinator for OLT-coachene og foredragsaktiviteter i regi av Olympiatoppen.

Ester Stølen Sætre - administrasjonskonsulent
Utdannelse: mellomfag kultur –og idrettsforvaltning fra NIH, Bachelor i markedskommunikasjon fra NMH, AFF yngre ledere (Solstrand-programmet).
Erfaring: landslagsutøver skøyter hurtigløp, jobbet som markedskoordinator, markeds -og HR sjef, tilhørende ledergruppen i NorKjemi.
Ansvarsområde: adm. koordineringsansvar for OLTs støtteordninger, fritaksordning fra verneplikt, organisering og adm. av elite coach-programmer og tilsvarende prosjekter i Olympiatoppen.

Mari Owren - servicemedarbeider
Utdanning: Mastergrad i Sport Management fra Norges idrettshøgskole, 2015.
Erfaring: har vært tilknyttet Olympiatoppen på timesbasis siden 2012. Jobbet med ungdoms-OL på Lillehammer fra 2015-2016. Fast ansatt i Olympiatoppen fra august 2016.
Ansvarsområde: oppfølging av renholdsfirma, diverse administrasjons- og driftsoppgaver, bekledning til mesterskap, bistå i planlegging og gjennomføring av diverse samlinger i regi av Olympiatoppen.

Hans-Einar Kjosmoen - vedlikeholdsansvarlig
Utdannelse: fagbrev i tømrerfaget, lederskolen for håndverk, industri og servicevirksomhet og grunnkurs våtrom.
Ansvarsområde: vedlikehold ute og inne, utarbeiding av vedlikeholdsplaner, ansvarlig for tekniske anlegg/VVS, brannvernleder og sikkerhetsansvarlig, reparasjon og vedlikehold av treningsapparater og oppfølging av eksterne håndverkere.

Mats Grov - vedlikeholdsassisitent, 50 %
Utdannelse: fagbrev som tømrer.
Erfaring: leder og koordineringsansvar som tømrerbas, og hjelpearbeider innen elektro. Har jobbet med oppføring av eneboliger, hytter, leiligheter, tilbygg, rehabilitering og næringsbygg innenfor både tømrerfaget og elektro.
Ansvarsområde: Vedlikehold inne/ute, reparasjon og vedlikehold av treningsapparater, utarbeidelse/produksjon av nytt utstyr til trening, service i forhold til levering og henting av utstyr og varer og generelle vaktmesteroppgaver.